ממה עשויים הכיסויים שלנו?

מהם כיסויי ספה?

שמירה על הריהוט הביתי היא עניין מורכב עבור רבים מאיתנו. כיסאות הבית, הספות והכורסאות צוברים עם הזמן באופן טבעי אבק, לכלוך וכתמים. יכול להיות מדובר בילדים שלנו שרצים ממקום למקום, חיית המחמד ואפילו התנהגות לא מחושבת של אחד מאיתנו וכתם שמצא את דרכו לספה, לא פעם קשה מאוד להעלים. כיסויי ספה הם כיסויים שנועדו לשמור על הספה שלנו ולהגן עליה מפני לכלוך והכתמה. יתרה מכך שהכיסויים יסייעו לכם בשמירת הספה, הם יכולים לא פעם לשדרג את סגנון הסלון בעיצוב יוקרתי ומפתיע.

אז ממה הכיסויים שלנו עשויים?

כיסויי הספות, הכורסאות והכיסאות שלנו עשויים משילוב של פוליאסטר וספנדקס. השילוב בין חומרי הגלם החזקים, מקנה לכיסויים שלנו תחושה אמיתית של איכות. אז מה הופך אותם לכל כך מיוחדים?

מגע רך ונעים

כיסויי הספות שלנו מאופיינים במגע הכי רך ונעים שיש. כשמדובר בכיסאות או הספות בבית שלנו, פשוט אי אפשר להתפשר על רכות. הישיבה הממושכת על הספה ללא ספק צפויה להיות נעימה בדיוק כמו שהייתם רוצים, בשימוש בכיסויים שלנו.

גמישים ופשוטים להלבשה

רבים נוטים להסתבך במיקום כיסויי הספות וההלבשה שלהם. הכיסויים שלנו עשויים מבד גמיש במיוחד שיהפוך את ההלבשה לפשוטה מתמיד. בנוסף, הגמישות הופכת גם את חווית הישיבה לנעימה יותר ואת שילוב הכיסוי בספה לטבעי.

ניתנים לכיבוס

כשמדובר בספה הביתית אחת הבעיות אולי המטרידות ביותר היא הניקיון. הספה מתלכלכת ומזדהמת עם הזמן ואותה לצערנו פשוט לא ניתן לשלוח את הכביסה. במידה וכיסוי הספה שלכם הוכתם או התלכלך, חשוב שתדעו שניתן להכניס אותו לכביסה בקלות ולהנות ממנו ממש כמו חדש. בנוסף, בקטלוג שלנו תוכלו למצוא מגוון כיסויים עמידים לנוזלים, שישמרו במרוצת הזמן טוב אפילו יותר.

מגיעים במגוון סגנונות

חשוב לא פחות – הנראות. בסופו של דבר, את הכיסויים אתם עתידים למקם על הספות, הכורסאות או הכיסאות שנמצאים בסלון הבית. לכן, ישנה חשיבות לבחור בכיסויים אסתטיים ואלגנטיים שמתאימים לסגנון העיצובי שלכם. בקטלוג שלנו תוכלו להנות ממגוון כיסויים לספה שמגיעים במבחר סגנונות עיצוביים – החל מצבעים אחידים וחלקים בגוונים נועזים יותר או פחות ועד לשלל דוגמאות גיאומטריות, פראיות ומפתיעות. באופן כזה, תוכלו להיות בטוחים שתמצאו את הכיסוי המושלם עבורכם.

קצת עלינו

אנחנו ב-SofaCovers כיסויים מאמינים בחשיבות של איכות כשמדובר בכיסויים שלנו. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון הכיסויים שלנו, להתלבט לחשוב ולהתייעץ עם בני הבית ולבסוף – למצוא את הכיסוי המושלם עבורכם. שיהיה לכם המון בהצלחה ותתחדשו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0