חשיבות סוג הבד בכיסויים לספות

איך בכלל בוחרים?

האמת היא, שלבחור את הכיסוי המושלם לספה זה תהליך לא יותר מידי פשוט. בנוסף לתהיות הנוגעות לצבע הכיסוי, הסגנון והעיצוב עומדת על הפרק כמובן תהיה נוספת – סוג הבד. כיסויי בד לספה עשויים ממגוון סוגי בדים שונים כאשר לכל אחד מהם ישנו כמובן המאפיינים האישיים והייחודיים שלו. בשביל לבחור את כיסוי הבד המושלם לספת הבית שלכם, חשוב כמובן שתיקחו את העניין בחשבון. בשביל לעשות לכם קצת סדר, ריכזנו עבורכם את סוגי הבד הפופולריים ביותר שעומדים על הפרק, בינהם כנראה תצטרכו לבחור.

ישמור על הספה מהכלב

אם יש לכם כלב חזק ואנרגטי, כנראה כבר יצא לכם להכיר מקרוב את כמות הנזק שהוא יכול לעשות – הוא ישבור אגרטל שיונח במקום הלא נכון בסלון, הוא ישלוף שטויות מפח הזבל ומעצבן לא פחות – הוא ישרוט את הספה ויקרע אותה. אם אתם מחפשים כיסוי חזק לספה שיעזור לכם לצמצם משמעותית את כמות השריטות על הספה, כנראה ששווה לכם לבחור בבד מיקרופייבר – חזק, עמיד וזול.

יחסוך כתמים לא נעימים

אם אתם זוג הורים מאוהב לילדים שובבים, אתם כנראה מכירים את הקושי לשמור על הסלון שלכם. הם יציירו על הקירות, יפזרו את הצעצועים וילכלכו את הספה. כיסוי בד לספה שעשוי מג'קארד כנראה יכול להתאים לכם. הבד המיוחד הזה עמיד מאוד לכתמים ומגיע בשלל סגנונות ועיצובים. באופן כזה תוכלו לא רק להפוך את סלון הבית שלכם לצעיר ונקי, אלא גם לשדרג את הלוק הכולל שלו בעיצוב אופנתי ומסוגנן.

מזמין ואלגנטי

אם אתם רוצים לפרגן לעצמכם על אמת, יכול להיות ששווה לכם ללכת על כיסוי שעשוי מקטיפה. קטיפה היא בד נעים, שריד ומאוד מזמין. אם אתם רוצים להתפנק על אמת ולא מוכנים להתפשר על פחות ממושלם – יכול להיות שמדובר באופציה עבורכם.

אז במה תבחרו?

אחרי שתבחרו את סוג הבד, תגיע דילמה משמעותית לא פחות – העיצוב. אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון אדיר של כיסויי בד לספה בשלל סגנונות ועיצובים. הכיסויים שלנו עשויים מהחומרים הכי טובים, מגוונים בעיצובים ויכולים להתאים לכל בית – החל מדירת רווקים שוקקת חיים ועד לבית חמים של המשפחה האהובה שלכם. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לקטלוג שלנו, להתרשם ממבחר הכיסויים האדיר ולהתלבט בין האפשרויות השונות שעומדות על הפרק. תתלבטו בין סוגי הבדים, העיצובים השונים ותשימו לב כמובן שאתם מזמינים את הכיסוי שמתאים למידות הספה הביתית שלכם. אחרי שתשלימו את פרטי ההזמנה אנחנו כבר נדאג להכל – לכם רק נשאר לחכות. תתחדשו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0